Hoe pak ik dat aan? Een handtekening van Cesar Zuiderwijk voor mijn zoontje.

Komende zaterdag ga ik met mijn zoontje naar een concert van Golden Earring. Omdat hij ook drumt, wil hij dolgraag een handtekening van Cesar Zuiderwijk.
Ik heb nog nooit iemands handteking gevraagd, hoe pakken we dat het beste aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (3)

Gewoon in de rij gaan staan en vragen. En meestal hoef je niet eens wat te vragen, alhoewel dat voor het gesprekje wel leuker is. Toon interesse in wat hij doet en zeg dat het voor je zoontje is. Niks engs of vreemds aan. Die mensen delen er -tig uit per optreden, dus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou het ook via de boekingsagenten kunnen proberen. op de website van de golden earring staat een formulier om vragen te stellen. dat kan je altijd proberen.

leuker is denk ik om naar een concert te gaan en daarna een handtekening te gaan jagen. Dat doen ze vast. en dan heeft je zoontje nog zelf meegeholpen ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste artiesten zijn na het optreden te vinden bij de merchandise stand. Dat zal bij de Golden Earring vast niet anders zijn. Daar kan je een praatje met ze maken en ze vragen om een handtekening en/of foto. Dat is zeker niet raar en ze vinden het vaak alleen maar gezellig om een praatje te maken met de fans. Veel plezier met het concert en met het krijgen van de handtekening.