Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe pak ik dat aan? Een handtekening van Cesar Zuiderwijk voor mijn zoontje.

Komende zaterdag ga ik met mijn zoontje naar een concert van Golden Earring. Omdat hij ook drumt, wil hij dolgraag een handtekening van Cesar Zuiderwijk.
Ik heb nog nooit iemands handteking gevraagd, hoe pakken we dat het beste aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Gewoon in de rij gaan staan en vragen. En meestal hoef je niet eens wat te vragen, alhoewel dat voor het gesprekje wel leuker is. Toon interesse in wat hij doet en zeg dat het voor je zoontje is. Niks engs of vreemds aan. Die mensen delen er -tig uit per optreden, dus..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou het ook via de boekingsagenten kunnen proberen. op de website van de golden earring staat een formulier om vragen te stellen. dat kan je altijd proberen.

leuker is denk ik om naar een concert te gaan en daarna een handtekening te gaan jagen. Dat doen ze vast. en dan heeft je zoontje nog zelf meegeholpen ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste artiesten zijn na het optreden te vinden bij de merchandise stand. Dat zal bij de Golden Earring vast niet anders zijn. Daar kan je een praatje met ze maken en ze vragen om een handtekening en/of foto. Dat is zeker niet raar en ze vinden het vaak alleen maar gezellig om een praatje te maken met de fans. Veel plezier met het concert en met het krijgen van de handtekening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding