Wat zijn nou echt 10 zomernummers?

muziek

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat is nou echt een 'zomernummer'!? Vamos a la playa

De echte old school nummers bedoel je? of persoonlijk? Moet zeggen dat ik dat nummertje van Kid Rock (all summer long) echt lekker vond! Een klassieker is nu tog wel OMC met how bizar...

Bambo lee la .............. Bambo lee lah lalalalalalalala Etc. Toegevoegd op 22-04-2009 20:53:45 The Sunclub - Fiesta de los tamborileros Energy 52 - Cafe del Mar Bellini - Samba de Janeiro T-Spoon - Sex on the beach Ricky Martin - Maria Jody Bernal - Que si, que no Wham! - Club Tropicana Vengaboys - We're going to Ibiza! De macarena The ketchupsong De Lambada Ai dat zijn er al teveel!!!

Dat is natuurlijk voor iedereen anders. Persoonlijk krijg ik hier altijd wel een heerlijk vakantie/zomer gevoel van. Sluit je ogen, luister dit lied en je zit op een wit strand langs een azuurblaauwe zee en je hoeft verder nergens aan te denken. Heerlijk! http://www.youtube.com/watch?v=3_9Nty3tXnE&feature=PlayList&p=42CA469DC55180B1&playnext=1&playnext_from=PL&index=15

1. Sophie George - Girlie Girlie 2. Bob Marley - Jammin' 3. Miriam Makeba - Pata Pata 4. Playahitty - The Summer is Magic 5. Beach Boys - Surfin' USA 6. 10 CC - Dreadlock Holiday 7. Shaft - Mucho Mambo (sway) 8. The Monkees - I'm a believer 9. Inner Circle - Sweat 10. Chaka Demus - Tease me

Laat ik beginnen met: Ozone- Dragostea Din Tei Los del Rio - Macarena Madonna - La Isla Bonita Als ik er meer bedenk, meld ik me weer :-)

Ryan Paris - Dolce Vita Sergio Mendez - Mas que nada Beach Boys - Good Vibrations James Last - Biscaya Righeira - Vamos a la playa Stan Getz - The girl from Ipanema Racoon - Feels like flying ELO - Mr. Blue Sky Katrina and the Waves - Walking on sunshine Mungo Jerry - In the summertime

1. Akcent - Kylie 2. Natasha Bedingfield - unwritten 3. Tspoon - Summer of love 4. Wise guys - Mach das radio an 5. Vengaboys - Uncle John from Jamaica 6. David Guetta - Love is gone 7. Gigi D'Agostino - L'amour Toujours 8. Bob Sinclair - Rock this party 9. Mika - Love today 10. Miranda - Vamos a la playa

Ha, die Killerboy; Summertime van DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100