In de jaren 80 had je een nummer met een robotachtige stem die meer praat dan zingt, videoclip met allerlei blauwe vakken, hoe heet dit nummer?

en een videoclip met allerlei blauwe vakken met een hoofd volgens mij erin (a la Paranoimia van Art of Noise, maar die is het niet). Iemand een idee?

een jaar geleden
in: Muziek
4.5K

Antwoorden (4)

Misschien Musique Non Stop van Kraftwerk?
een jaar geleden
GePA
een jaar geleden
Deze is het niet maar ik heb wel het gevoel dat we warm beginnen te worden.
grasmaaier
een jaar geleden
Misschien iets van Yello dan? O yeah of zo? https://www.youtube.com/watch?v=6jJkdRaa04g&list=RDEMjIxTxcKqmUTrh4nDxHuS6A&index=1
Misschien O superman van Laurie Anderson
een jaar geleden
Buggles, Video killed the radiostar
een jaar geleden
Mogelijk "Rockit" van Herbie Hancock uit 1983.
een jaar geleden