Welke liedjes stonden hoog in de top 10 van de nederlandstalige muziek zo'n 6, 7 jaar geleden? Dan de liedjes gezongen door een vrouw?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Alles / Tooske Breugem & Bastiaan Ragas
Voorbij / Marco Borsato & Do

Er staan wel meer Nederlandse vrouwen in de hitlijsten, maar die zingen in het Engels. Alle Nederlandstalige hits zijn verder alleen door mannen gezongen....

Toegevoegd na 1 dag:
Bij het zoeken op "Hollandse hit" kwamen er nog wat meer tevoorschijn:
15/3/2003 Voor geen miljoen - Lloyd & Valerie
26/4/2003 Waar gaat dit heen? - Ali B & Karima
9/8/2003 Verlangen - Quincy
20/12/2003 Nu dat jij er bent - Carel Kraaijenhof / Trijntje Oosterhuis / Janine Jansen
10/4/2004 Laat me alleen - Hanny
21/8/2004 Rood zijn de rozen - Lucas & Gea Hulshof
4/9/2004 Zoals je naar me kijkt - Maud
Amadea