Wie hebben zich alemaal opgegeven voor het Songfestival in Nederland?

Wie hebben zich alemaal bij de Tros bus opgegeven? Ik weet dat Los angeles the voices & Ben cramer maar wie nog meer? Graag een lijstje.

Toegevoegd na 7 minuten:
En welke liedjes kan ik ik al luisteren en wanneer?

Toegevoegd na 16 minuten:
En hoe heten de liedjes van hen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

o.a. Bearforce1, Los Angeles the Voices, Ben Cramer, Dries Roelvink, Sandy Kandau, Jeronimo, Brandi Russell, Elz Bakker, Gebroeders Ko, Renée van Wegberg, Jan Rot, Jan Vayne, Marc Canto, Wesly Bronkhorst, Bert Kuizenga en Simon Stein.

Toegevoegd na 3 minuten:
Antje Monteiro

Toegevoegd na 13 uur:
L.A. The voices: "Luchtkasteel" (engelse versie: "Nothing Is Gonna Stop Me Now")
Vinzzent: "This is your day"
Brandy Russell: "Drug of Oblivion"
Jeronimo: "Sacrific"
Gebroeders Ko: "jamaheja"

In dit filmpje zijn al enkele korte fragmenten te horen: http://www.shownieuws.tv/video/nog-meer-songfestival-inzendingen/