Kent er iemand een goede internetradio die zachte achtergrondmuziek draait voor op het werk ?

Met zo weinig mogelijk gebabbel tussenin en muziek dat niet stoort terwijl mensen werken.

13 jaar geleden
in: Muziek
5.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn tegenwoordig erg weinig helaas. Ik hou ook van lekker alleen maar muziek een beetje praten mag wel maar niet te veel

Antwoorden (13)

Ik ga altijd naar:
http://www.nederland.fm

daar heb je de keuze uit vele zenders. Momenteel hebben wij SkyRadio Summerhits op staan, de hele dag gezellige zomerse muziek zonder gepraat (met uitzondering van het journaal en enkele reclames die elk uur langskomen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen: zet sky-radio op. Het is in mijn ogen dan wel de saaiste muziek die je op kan zetten, maar het stoort in ieder geval niemand. En er is alleen reclame en nieuws tussendoor zonder gebabbel voor de rest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als aanvulling op de anderen: Een portable cd speler met new age muziek? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
di.fm als je van elektronische muziek houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn op het internet tussen de 15.000 en 20.000 radiostations te beluisteren. Niet alleen radiostations, maar ook muziekstreams die particulieren thuis maken.
Daar zitten heel veel stations bij, die non-stop muziek uitzenden in een bepaald genre. Dus begin eens hier:
AWM
13 jaar geleden
zoek eens op smoothjazz
13 jaar geleden
voor de liefhebbers van klassieke muziek(eerder populaire genre):ong om het uur korte reclame
fremar
13 jaar geleden
Als je iTunes download, kun je kiezen uit ontzettend veel zenders over de hele wereld.
Deze zijn geselecteerd op genre. En als het toch alleen maar om de muziek gaat, maakt het (vaak weinig) gesproken woord niet uit.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jon Bakker FM
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.zimonlineradio.net/

of http://www.arrow.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arrow Jazz FM!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is maar net waar je van houdt natuurlijk. Maar dit is ook goed...........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.coastlinefm.nl
24 uur per dag lekkere muziek vooral uit de jaren 80-90