Welke muziek cd's zijn kalmerend ?

Voor het slapengaan, opstaan of overdag/s'avonds tot rust te komen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Beste,

Hieronder vind je een overzicht van cd's met rustgevende muziek !

Veel plezier ermee,

Karel8158
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Enya en Celtic Circle
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brontoevoeging van celtic circle een +je
Lounge, Seal,Sade easy listening etc.. maar het blijft natuurlijk heel persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valt eigenlijk moeilijk te beantwoorden, want wat voor de een kalmerend is, kan voor de ander gekmakend zijn.
Rustige vioolmuziek is dus niks voor vioolhaters.

Je moet eens kijken in de winkelketen "De Tuinen".
Ze verkopen daar allerlei relax-cd's, en ze hebben in alle winkels een soort installatie staan, waar je de CD met één druk op de knop kunt beluisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bron voor een +je
De albums van Andreas Vollenweider zijn de moeite waard om naar te luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ omdat ik er nog nooit van gehoord heb en best meer wil beluisteren.
Natuurlijk is dit bij iedereen anders, maar ik word rustig van vangelis en Yiruma.

Toegevoegd na 14 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc&feature=fvst Yiruma - River flows in you
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet goed te zeggen, ik heb een paar van die relax-cd's. kabbelend water en ruisende blaadjes o.a. Soms val ik er bij in slaap, soms word ik knettergek van dat kabbelende water en die fluitende vogeltjes
13 jaar geleden
Ik word altijd heel relaxt van Lucky Fonz de derde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muziek van Philip Glass.

http://www.youtube.com/watch?v=fkmNqyUSrFw&feature=related
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rocky mountain suite van dan gibson
solitudes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De muziek van de oude top pop presentator ad visser .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt vreemd, maar Metal kàn kalmeren. Als je erg veel energie hebt, en je luisterd naar zulke ruige muziek, kan je (ik in ieder geval) je een soort van afreageren op de muziek. Het moet ruig zijn, maar niet te snel. Dat pompt je wat meer op :)

Daarna rustige muziek gaan luisteren helpt :)

Ik zou zeggen; Home van Foo Fighters :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen CD - Ga eens de natuur (bijv bos, duinen, zeereep) in en laat de geluiden op je inwerken en geniet van de wind in je haren en de rust om je heen. Ga minstens een uur flink stappen. Je bent bijna gegarandeerd rustig! Doe het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou Michael Jackson eens proberen.