liedje gezocht!

hallo

ik zoek een dance liedje/nummer, echt zo`n nummer dat in disco`s wordt gedraaid in warme plaatsen en in het nummer hoor je een vrouw zeggen:(ze zegt het het niet achterelkaar)
can you feel the music, can you feel the music, i wanna feel the music
can you feel the music, can you feel the music, can you feel the music, i can`t feel it, come on and feel the music, turn me on, can you hear the music, i can`t feel it, come on and feel the music, turn me on, all night long, turn it on, all night long, turn me on

heel erg bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

kijk eens op grooveshark,daar staan zo veel nummers en gratis te beluisteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vermoedelijk is het "Can you feel the music" van Mixed Image uit 1994/1995. Dat was een Italiaans project met een mannelijke rapper en een zangeres. De single verscheen bij Arco Baleno Records. Het lukt niet zo 1,2,3 er een volledige uitvoering van te vinden, maar hier kan je een minuutje horen: http://robert-ketchum.com/de/mp3.htm (de derde download)
Amadea
13 jaar geleden
uhm... telephone van lady gaga en beyonce??xD
Bronnen: