bestaat er een muziekprogramma (sequencer) wat 5.1 ondersteund?

Ik produceer al een knappe tijd muziek.
Maarja zoals iedereen weet is dit vaak alleen gewoon stereo.
Goed genoeg normaal gesproken!
Maar nu wil ik wat meer gaan experimenteren met af en toe wat hoorspel achtige dingetjes..

Is er een muziekproduceer programma die bijvoorbeeld 5.1 ondersteund?
Zo ja, welke?

Het lijkt me te gek om een keer muziek te maken met de mogelijkheid om geluiden te verdelen over 4 hoeken..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dat kan met Logic Pro. Een erg mooi programma maar wel duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
logic pro is alleen voor mac
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cubase niet. Ook mooi programma.