Hoe heet dat liedje waarin ze "joehoe, joehoehoe" jodelen/zingen?

Het lijkt wel wat op jodelen...

"Joehoe.. joehoehoe.."

Het gaat steeds een toon lager en het tweede joehoe begint bij dezelfde toon als het eerste joehoe.

Klinkt als het zingen van "do re mi", maar dan achterstevoren:

mi re .. mi re do .. mi re .. mi re do, maar dan met joehoe dus...

en het is een vrij nieuw nummer.. (denk ik)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het Nederlands of in het Engels?

Het beste antwoord

Whoo hoo van de 5678's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
THANKS!!!!!!!! Inderdaad die bedoelde ik!

Andere antwoorden (3)

Duck Sauce - Barbara Streisand misschien? Kom niet helemaal uit je beschrijving, maar volgens mij zou het best kunnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die bedoel ik niet, sorry
Probeer het refrein te herkennen en zoek woorden of zinnen ervan bij b.v. Google. Met een beetje geluk heb je een link via YouTube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moet een beetje hier aan denken, maar dat is niet echt nieuw maar uit het begin van de jaren 80.

http://www.youtube.com/watch?v=s3JjIsoxNgc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, die niet!! wateen raar liedje trouwens..