Kan ik radioprogramma's die de afgelopen week/weken op radio 1 zijn uitgezonden op mijn MP3 speler zetten, en zoja hoe?

Vraag lijkt me duidelijk. Is zoiets mogelijk via internet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Het kan, op voorwaarde dat de uitzending ook als PodCast beschikbaar gesteld wordt. Op de site van Radio 1 kun je dat wel terugvinden. Wanneer je iTunes geïnstalleerd hebt, kun je PodCasts terugvinden in de store. Wanneer je je vervolgens op de fred van een PodCast abonneert, wordt elke nieuwe aflevering automatich gedownload. Oudere afleveringen kun je handmatig downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet echt een reactie waar je wat aan hebt als je nog nooit iets gedownload hebt, veel te veel jargon helaas. Kan het nog iets in de Jip en Janneke taal met linkjes?

Andere antwoorden (1)

Op bijvoorbeeld http://www.3fm.nl/gemist/uitzending kun je radio uitzendingen terug luisteren. Het gratis te downloaden programma Audacity (zie bron) heeft als optie 'what you hear'. Dit is een programma dat als het ware een bandopname maakt van wat er op dat moment op je computer wordt afgespeeld.
Dit is op te slaan in MP3, en daarmee is de cirkel van je vraag rond.