neil young, 5 unplugged bootlegs. Hoe kom ik er aan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik had vroeger 5 cd's van Neil Young, het ging om een bootleg verzameling van unplugged optredens, bij elkaar zo'n 80 nummers. Is er iemand die me kan vertellen waar ik die kan kopen? Ik ben ze door omstandigheden kwijt geraakt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het 'echte' bootlegs zijn dan zijn ze dus nooit formeel uitgebracht.
En dus ook niet in een winkel te koop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
klopt, maar wel verkrijgbaar soms.

Het beste antwoord

Je zou het eens kunnen proberen bij Crimson Records (Argentinië).
Ze hebben een ongelooflijke hoeveelheid live-opnames waaronder veel Neil Young (en related)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goeie link, al hadden ze niet wat ik wil. Bedankt!