Ik geef een feest/chill avondje vanavond voor 26 vrienden, en vraag me af, welke muziek is hier uiterst geschikt voor?

Het is voor een leeftijds groep van 15-17 jarige. top 40 muziek liever niet.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik hou zelf van rap, rock en jazzie nummers, het is de bedoeling dat het achtergrond muziek is. voorbeeld:
http://www.youtube.com/watch?v=QIEQOJOhNR8

Toegevoegd na 4 minuten:
ik zou graag ook artiesten en voorbeelden horen!:D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 voor je vraag

Het beste antwoord

Ik zelf stel altijd mp3 cdtjes samen en hussel het hele zooitje door elkaar. Als je een aux hebt in je stereo dan kun je misschien ook een mp3 speler van jezelf of anderen er op aan sluiten. Zorg dat je de muziek niet te hard draait als je wilt dan mensen niet gaan dansen maar kletsen. Misschien dat je deze muziek alvast even kan checken op youtube:

Jamie T - Stick N Stones
MGMT - Kids
Electro love
Bob Marley
Manu chao
Royksopp
David guetta
Jack johnson
John Swift - run run river
The Postal service (such great highs)
The sounds
Timberland
Bueno vista social club
The foo fighters
The Streets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

beetje dance muziek met af en toe een goed rocknummer tussendoor.

Het is moeilijk voorbeelden te geven als we totaal niet weten van wat voor muziek je houdt (en vooral van welke niet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje lounge muziek, dance, trance en wat ook altijd lekker chillen is, is Spaanse muziek, lekker zomers.

Toegevoegd na 15 minuten:
Jamie Cullum, altijd lekker als achtergrondmuziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Manier: vraag je vrienden hun ipod mee te nemen en hang ie aan je stereo. Heb je hun smaak in huis :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou muziek kunnen gebruiken met een beetje dance en ja met heel veel remix. want meestal word het orginele nummer wel saai voor de mensen.Tip: zet wel iets op dat je niets steeds terug moet lopen. of vraag aan je vriendenkring wat zij leuk vinden om te horen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je iTunes hebt en de mogelijkheid om dit over je installatie af te spelen, kun je via genius een afspeellijst maken op basis van een track waarvan je weet dat de meesten dit wel leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Genius is echt geniaal... +
wat opties:

mos deff

http://www.youtube.com/watch?v=IMOy9SsUQ7U

KRS one

http://www.youtube.com/watch?v=1VRZq3J0uz4

NWA

http://www.youtube.com/watch?v=DJ0_HYuR_fk&feature=fvw

underworld

http://www.youtube.com/watch?v=K7Pts7AljZQ&feature=related

stone roses

http://www.youtube.com/watch?v=8VSxe78qw9A
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joss Stone . Intens , maar ook heel fijn als achtergrond. Heerlijke zwoele soul stem.

India Arie. "zelfde reden".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
linkin park muziek, maar niet te hard zetten :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boney m muziek