Ik ben opzoek naar een Dj controller! Welke zou ik nemen de Reloop BeatMix Midi controller of de American Audio VMS2?

Of weet iemand nog een andere die een beetje in dezelfde prijs valt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik vind zelf software belangrijker dan controller.Ik heb bij Bcc eentje gezien voor 90€ . En krijg je virtual dj le versie bij. Keuzes dat je gemaakt hebt, hebben ze zelfde installatie cd bij. Als je wil volledig gebruik maken van je controller, dan heb je pro versie nodig. Daarvoor moetje ook extra geld betalen.( ongeweer 200-225€ ).Wat je beste kan doen; ga naar virtual dj site. Welke functie van controller wil je gebruik maken kun je daar wergelijken.Als je zeg ik heb pro versie nodig, dan kun je ook goedkoper controller aanschaffen.Functies bijna zelfde.Software bepaald welke functie kun je gebruiken.Bij de winkels zeggen ze niet dat je voor bepaalde functies pro versie nodig heeft.Daarvoor moet je ook opletten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord. De software maakt mij niet zo veel uit. Ik wil graag een goede dj controller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nouu!! Zal ik je een voorbeeld geven. Bij ene versie kun je niet automatish afspelen, bij andere versie wel.Ene versie kun je geen microfoon gebruiken bij andere versie wel. Dat zijn eigenlijk belangrijke functies voor een dj.Ik raad je aan software versie beetje verglijken.Zelfs bij sommige versie kun je eigen mix niet opnemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.virtualdj.com/products/comparison.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:) En wat moet die controller dan controlen?
Juist software....
En tja, hoe meer geld hoe beter DJ.
Kan het niet beter verwoorden dan Raphie:
http://www.bax-shop.nl/forum/muziek/onderzoek-rijksuniversiteit-groningen-over-innovaties-van-djs-12881-post137607.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké bedankt voor alle informatie maar als jullie moeten kiezen welke zou je dan kiezen de american audio vms2 of de reloop Beatmix
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou uit eten gaan.
En met de muis werken. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke software zouden jullie adviseren dan ?
Via Bax-Shop vind je altijd de mooiste spullen als het om muziek gaat.
Ook voor DJ's is er een ruim aanbod. Maar zoals hierboven al gezegd, is de controller niet het allerbelangrijkste aan zo'n DJ-set dus ik zou gewoon de goedkoopste nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is goede software dan ?