Ik ben opzoek naar een Dj controller! Welke zou ik nemen de Reloop BeatMix Midi controller of de American Audio VMS2?

Of weet iemand nog een andere die een beetje in dezelfde prijs valt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind zelf software belangrijker dan controller.Ik heb bij Bcc eentje gezien voor 90€ . En krijg je virtual dj le versie bij. Keuzes dat je gemaakt hebt, hebben ze zelfde installatie cd bij. Als je wil volledig gebruik maken van je controller, dan heb je pro versie nodig. Daarvoor moetje ook extra geld betalen.( ongeweer 200-225€ ).Wat je beste kan doen; ga naar virtual dj site. Welke functie van controller wil je gebruik maken kun je daar wergelijken.Als je zeg ik heb pro versie nodig, dan kun je ook goedkoper controller aanschaffen.Functies bijna zelfde.Software bepaald welke functie kun je gebruiken.Bij de winkels zeggen ze niet dat je voor bepaalde functies pro versie nodig heeft.Daarvoor moet je ook opletten.

Via Bax-Shop vind je altijd de mooiste spullen als het om muziek gaat. Ook voor DJ's is er een ruim aanbod. Maar zoals hierboven al gezegd, is de controller niet het allerbelangrijkste aan zo'n DJ-set dus ik zou gewoon de goedkoopste nemen.

Bronnen:
www.bax-shop.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100