Is er een gratis alternatief van Magix Music Maker of FruityLoops?

Toegevoegd na 1 week:
Zoiets met vakjes, niet iets als audacity

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Antwoorden (2)

FastTracker 2 of soundforge, in principe de professionelere magix music maker.

Hier onder een link waar je hem gratis kan downloaden ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sound Forge is alleen maar een editor(zoals Audacity of Audition), het heeft zover ik zie geen sequencer. Fasttracker 2 is een DOS-programma, handiger is dan OpenMPT (Modplug Tracker) te adviseren (scheelt een hoop gedoe met DOS-emulatoren :D). http://en.wikipedia.org/wiki/OpenMPT
Een haast gekloonde Fruity Loops is Linux MultiMedia Studio, laat je niet misleiden door de naam, ook voor Windows is er een versie.

Toegevoegd na 47 seconden:
Neem de win32 of win64 versie, niet de tar.