welke radiozender word het meest geluisterd in Nederland?

ik luister zelf altijd naar radio 538 maar ik zou wel willen weten welke Nederland nou het vaakst luistert

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (5)

Radio 538 blijft best beluisterde radiostation.

Radio 538 wint 0,2 procent marktaandeel ten opzichte van de vorige maand en komt uit op een aandeel van 10,7 procent. Radio 2 volgt op de tweede plaats met 10,1 procent en Radio 3FM sluit de top drie af met 9,0 procent.
rose
13 jaar geleden
radio 1 word volgens vele site´s het meest beluisterd en daarna radio 538.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
radio 538 blijft de best beluisterde radiozender.
op de tweede plek staat radio 2 en op de derde radio 3fm.
kijk voor meer info op de onderstaande link:

http://www.mediacourant.nl/?p=66452
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
radio 538\

Toegevoegd na 51 seconden:
radio 538
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Radio 538 (uit te spreken als 'Radio vijf-drie-acht') is een commercieel Nederlands radiostation dat sinds 1 oktober 2007 in handen is van RTL Nederland Holding. Sinds april 2004 is Radio 538 afgewisseld met Radio 2 het best beluisterde radiostation van Nederland met een gemiddeld marktaandeel van ongeveer 11%.