waar kan ik voor een kleine prijs een video clip maken voor mijn muziek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Vraag al je vrienden/familie en kennissen om je te helpen. Je crew heb je al bij elkaar.

Daarnaast kan je bij de gemeente vragen of er panden of ruimten vrij zijn waar je eventueel een clipje mag opnemen. Ook kan je in het huis/de tuin van een vriend of jezelf opnames maken, het is maar net waar je op zoek naar bent.

Het is misschien ook leuk om iets in het plaatselijke bos of park op te nemen.

Daarnaast is er vast iemand in je vrienden/familie kring met een digitale videocamera. Als je geen statief hebt gebruik je een stapel boeken of een stoel/tafel, iets dat een stabiele ondergrond geeft zodat je beeld niet alle kanten op gaat.

Je kan ook met foto's, hand-held opnames (vanuit de hand opgenomen), zwart wit functies etcetera spelen en deze met elkaar combineren.

Het goedkoopst is het dus om zelf je videoclip te maken. Bedenk een verhaal (wat wil je laten zien), schrijf een script en een shotlist en ga aan de slag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met je video camera en bewetken met studio