Geluidsfragmenten uit film 'Flatliners' in muziek, maar welk nummer?

Ik zoek de naam van de artiest en titel van een house/hardcore-nummer uit de jaren '90 waarin geluidsfragmenten waren verwerkt uit de film 'Flatliners'. Enige fragment dat me nog bijstaat is "dead bodies everywhere". Weet iemand welk nummer ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.4K

Antwoorden (1)

http://www.youtube.com/watch?v=M4xwOtquJx4&feature=related

lijkt dit erop, dit is een speciale mix, dus kan dat die niet precies is wat je zoekt. Dan zou je de originele mix moeten hebben misschien.

Toegevoegd na 4 minuten:
btw een prima plek voor zo'n vraag als je er hier niet uit komt is partyflock, daar heb je een heleboel jonge, maar zeker ook oude house-kennis bij elkaar.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee helaas, deze bedoelde ik niet. Toch bedankt voor het meedenken!