Hoe heet dat liedje waarin die ene zanger zingt over zijn overleden zoontje die naar beneden was gevallen uit een flat?

Het is een amerikaanse zanger, een heel bekende zelfs en hij had een zeer bekend liedje geschreven over zijn zoontje die uit het raam van weetikhethoehoog was gevallen toen ht ventje aan het rennen was. Het heeft vele jaren geduurd voordat hij vertelde waar het liedje werkelijk over ging. Het is een liedje waarvan je denkt.. "ooooh ja!" als je het hoort.

Ik dacht dat de zanger paul .. nogwat heette, maar dat weet ik niet zeker.

Met video zou héél fijn zijn..

Toegevoegd na 50 seconden:
Het is natuurlijk niet zijn overleden zoontje die naar beneden was gtevallen ;) Toen het kind nog leefde, ik heb de vraag verkeerd gesteld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
23.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is trouwens echt een mooi liedje! Alleen zo triest dat zoiets moet/kan gebeuren!

Het beste antwoord

Tears in Heaven, van Eric Clapton
(met video, zoals je vraagt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bedoel je Eric clapton.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is 'm +1
Tears in heaven van eric clapton