Wie kent er nog meer goede drumm & bass muziek? Het liefst iets wat op pendulum lijkt

Ik zoek soortgelijke muziek aan pendulum!! suggesties?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Het beste antwoord

Hi!
Ik ben zelf aardig weg van de muziek van Pendulum. Ik vraag mezelf wel af welk album je bedoelt van ze. Hun nieuwste album (In Silico) verschilt erg sterk van de goede oude Hold your Colour.

Hold your Colour is meer DnB/jungle, op het album In Silico heb bijna geen DnB kunnen ontdekken (wel goed album trouwens!).

Als je muziek wilt die lijkt op de tracks van Hold your Colour kan je het beste richting de muziek van Prodigy gaan. Pendulum heeft zelf een aantal remixes gemaakt van tracks van de Prodigy (bv. Voodoo People -> erg goed!).

Als je echt DnB wilt gaan luisteren moet je eens een live-set beluisteren van Andy C, maar dan hoor je echt het verschil met het 'toegankelijke' DnB van Pendulum.

Veel succes in ieder geval, DnB is nog steeds erg klein, dus kan je hele leuke verrassende dingen vinden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Yea Prodigy ken ik natuurlijk al:D bedankt voor de tips!

Andere antwoorden (6)

Hoi

Op www.last.fm kun je de artiest/groep intypen en dan krijg je een lijst met muziek van hetzelfde genre zegmaar! Je moet je alleen even aanmelden (gratis) en dan is het zo gepiept!

Succes!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Persoonlijk ben ik niet een grote fan van dit soort muziek er zijn echter 2 bands die ik wel goed vind in deze genre en misschien vind je ze ook goed. Ik vind ze zelf erg op pendulum lijken. De bands zijn Infected Mushroom en Juno Reactor.
Groeten Anne
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
luister eens naar deze online radio, daar kun je, als je een nummer goed vind direct de artiest zien! (soms wel even je pagina refreshen) Enjoy!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt naast last.fm (voor een paar basissuggesties) ook eens kijken op sites als http://www.dnbforum.nl/ (groot nederlandstalig drummnbassforum) of engelstalige fora, daar zitten heel wat specialisten op het gebied.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Roni Size, Goldie, 4 Hero