Is het nummer 'Crazy Little Thing Cald Love' orgineel van Queen of Elvis Presley?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
20.1K
LeonardN
2 jaar geleden
"Echter Evlis zong dit liedje al voor die tijd." Bron? Bewijs?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Zeer opmerkelijk is dat het liedje uitgebracht door Queen in 1979 is. Echter Evlis zong dit liedje al voor die tijd. Elvis overleed in 1977. Dus voor 1977 werd dit liedje algezongen door Elvis. En Queen zegt dit geschreven te hebben ter ere aan Elvis. Iets klopt hier niet.

Antwoorden (6)

Het orgineel is geschreven door queen in 1979
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het origineel is in 1979 geschreven door Freddy Mercury, de leadzanger van Queen.

Toegevoegd na 48 seconden:
Freddie ....
12 jaar geleden
Crazy Little Thing Called Love is van Freddie mercury. Als dit tenminste is wat je bedoelt en een typo hebt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crazy Little Thing Called Love is een nummer van Queen, geschreven door Freddie Mercury. Het nummer is eind 1979 uitgegeven en is afkomstig van het album The Game uit 1980.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie deze clip http://www.youtube.com/watch?v=DvjtDPgIYRM

en lees wat er onder staat:

........This is a Song never sang by Elvis...But its one of the songs i would have loved to have heard him sing....This is my version.

Dit is wat je bedoelt, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Originelen van Elvis Presley bestaan niet.