waar kan ik goedkoop een monster beats hoofdtelefoon kopen?

is hoofdtelefoonnederland.com een betrouwbare site?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

niet, iig geen originele. beats maakt goede hoofdtelefoons wat ik begrijp. maar buiten dat is het momenteel een statussymool en daar betaal je voor. een soort nike air max op je hoofd.

een goede hoofd telefoon kan een stuk goedkoper, maar akg is minder hip ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De site die jij noemt is naar mijn idee betrouwbaar, heb er wel eens wat besteld en dat werd netjes afgeleverd, geen problemen mee gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bax-shop.nl ... betrouwbaar, goede service, vaak de goedkoopste

Toegevoegd na 4 minuten:
Althans, daar heb ik m gekocht