Klopt het dat Amy Winehouse dood is?

Ik hoorde het juist, maar ik weet niet of dit echt is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en gek genoeg is zij ook op 27-jarige leeftijd gestorven, net als Janis Joplin, Curt Cobain, Jimi Hendrix, Brian Jones en Jim Morisson.

Het beste antwoord

Het is helaas waar, ze kreeg haar verslavingen niet onder controle, en werd slecht 27 jaar.

Verdrietig he?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja ze is echt overleden vandaag aan een overdosis

Toegevoegd na 28 seconden:
kijk maar op de link http://www.nu.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat het een overdosis zou zijn is niet bekend, wordt nog onderzocht. (Maar lijkt gezien haar levenswijze wel waarschijnlijk....).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hier staat inderdaad dat dat nog onderzocht wordt. Op andere sites staat dat dat de doodsoorzaak was http://www.hln.be/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou niet zo vreemd zijn, 24/7 aan de coke en drank.
Amadea
12 jaar geleden
Wat vreemd om dat 5-voudig niet waardevol te vinden, het is toch een correct antwoord! -> c +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie je vaak Amadea dat mensen onterecht een - krijgen voor een goed antwoord dus ook ik ontkom daar niet aan :-). Ik hecht verder geen waarde aan de punten dus ze gaan hun gang maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, eigenlijk is het geen correct antwoord, aangezien het nu nog niet duidelijk is of ze daadwerkelijk aan een overdosis is overleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het weel correct. De vraag was of ze dood is een ja dat is ze. Bij de andere bron die ik vermeld staat duidelijk dat het om een overdosis gaat. Maar bedankt voor de extra - ! :-)
Jup; alle nieuwszenders hebben het erover, ook de NOS e.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spijtig genoeg wel. Zie bron voor het artikel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@marianne192, er is meer dan "wat ik bepaal". Er is ook nog zoiets als rekening houden met een ander. Prima als je een eigen mening hebt maar dat betekent niet dat je dit ten alle tijden moet gaan ventileren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve op internet, daar hoor je je gewoon aan de regels te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij alle uitingen van de deelnemers op Goeie Vraag dient respect te worden getoond voor de andere gebruikers, en de fatsoensnormen te worden gehanteerd. Onder die fatsoensnormen valt het verbod op beledigende, fascistische, seksistische, racistische, pornografische en/of strafrechtelijk verboden uitingen. (Hieronder vallen ook de gekozen gebruikersnaam en gebruikersafbeelding).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het als beledigend zien waardoor het dus niet mag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@marianne, dan heb je er ook geen moeite mee als anderen schijt aan jou hebben, jouw mening niet respecteren en jou kwetsen? Omdat diegene dezelfde instelling hebben als jij? Dat zij ook van mening zijn dat zij dat bepalen?
Maakt de maatschappij niet veel prettiger natuurlijk. Respect wordt veel geroepen maar de helft begrijpt het niet. Het gaat niet alleen om respect voor degene die overleden is, dat mag je inderdaad zelf weten, maar je kan best rekening houden met de mening van een ander.
Wat voor meerwaarde heeft het om te roepen: Ze verdient het, en ik heb geen respect voor een dode junk. Misschien is mijn zus verleden week aan een overdosis overleden, weet jij veel. Dan is zo'n reactie lezen niet prettig ook al gaat het om heel iemand anders. Snappie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar heb je een punt . Ik vind het zonde ze was pas 27 en dan al onnodig overlijden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor de heldere uitleg T74
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@BSB, graag gedaan. ps jouw naam, heeft dat iets te maken met de kmar? Als je geen idee hebt waar ik het over heb, laat dan maar ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahaha nee hoor, is een verbastering van mijn initialen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah ok, nou je snapt hem wel, dat is al heel wat. Okee, duidelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas hebben we een lid opgemerkt dat niet lang lid zal blijven van goeievraag.