Wat vind je het mooiste instrument en waarom?

Ik ga voor piano, harp en klavecimbel. De vox humana spant echter de kroon.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja zeker wel piano en ook klavecimbel. Ik vind de klanken gewoon verschrikkelijk mooi

de huis tuin en keuken computer

Ik denk dat ik voor een piano zou gaan, door de warmte van het geluid van hamers op snaren en de mogelijkheid om verschillende 'emoties' uit te brengen ermee.

Elektronisch orgel. En ja ik weet het, het is een bijna uitgestorven instrument, maar ik vind het zo veelzijdig, alle muziek is mogelijk.

je geeft zelf het beste antwoord : de menselijke stem a capella

Spaanse gitaar, omdat je daar mee kunt begeleiden en ook kunt melodie spelen.

een vleugel!

De klank van een hobo.

De zangstem, daar kan zoveel emotie worden ingelegd.

Een Djembe.

Mijn eigen fijne Spaanse gitaar xD

Piano, denk ik, omdat je er zoveel mee kan spelen.

mijn eigen instrument, omdat ik daarmee mijn vriendin mee plezier en mezelf natuurlijk

De stem van een goede zangeres. Omdat dat boven alle andere instrumenten uitsteekt.

Heel saai misschien, maar ik ga voor de spaanse gitaar. Hoe héérlijk vind ik dat klinken als er een goede gitarist zijn emoties los laat op een spaanse gitaar. Daar kan ik echt bij weg dromen. Terwijl ik toch eigenlijk niet echt een rustig persoontje ben ;)

Het hangt van het moment af; er zijn situaties en momenten waarop een soesafoon of een doedelzak het mooist zijn, dan weer een gitaar of een harmonica. Ik kan bijna geen instrument bedenken wat niet soms het mooiste is.

Piano, en elecktrische harp. De eerste omdat je werkelijk alles er mee kan spelen. De elecktrische harp hoorde ik voor het eerst in een stuk van de Tom Tom Club- Daar kan je werkelijk alles mee doen.

drumstel

Ik vind het mooieste instrument gitaar:)

Keyboard, een soort piano maar dan iets kleiner en elektrisch. Het is een mooi instrument vind ik. Mijn ouders gingen toen ik 2 was naar mijn oom en tante. Mijn oom speelt ook keyboard. Toen ik onder de douche was gestopt en was klaar, het eerste wat ik deed was : naar het keyboard toe. : ) Heb nu 4 jaar les.

Misschien een cliché, maar toch is het zo: Elk instrument, zolang het maar mooi bespeeld wordt.

Ik vind de electrische gitaar het mooiste hou er vooral van als ik zo een gitaarsolo hoor in een bepaald rocknummer of zo dat gejank van die gitaar vind ik gewoon prachtig!

de lage tonen van een viool cello. zo heerlijk melancholiek

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100