Is de live versie van "als het golft" van de dijk zoals verschenen op "pop en prachtig 4" op youtube te vinden?

hier is ong 30 sec te vinden van de audiotrack van de versie die ik bedoel (niet de video, dat is de studioversie)

er staan een paar live versies op youtube maar deze specefieke versie kan ik niet vinden.

Toegevoegd na 3 uur:
was de link vergeten:

http://www.muziekweb.nl/Link/JK103204

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Amadea
9 jaar geleden
Muziekweb is vernieuwd en er staan nu rechtstreekse youtube-links bij. Is de versie die eraan gekoppeld is niet de juiste?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
deze https://www.youtube.com/watch?v=nYLxQNU-Y1Y als ik het goed heb, en dat is de studio versie. of kijk ik ik over een andere youtube link heen?

Antwoorden (1)

Conclusie is dat er maar één antwoordje mogelijk is op deze vraag: Nee. Maar dat voldoet niet aan de richtlijnen.
Er zijn wel live uitvoeringen van "Als het golft" van De Dijk op Youtube te vinden, maar die dateren van latere datum: 2008. Samen met Rowwen Hèze bij De Vrienden van Amstel in Ahoy Rotterdam, en ter gelegenheid van 50 Jaar Nederpop:
Amadea