Is het filmpje Keyboard Cat echt of is het een pop of bewerkt?

Hallo, ik had dus net een filmpje gevonden ( http://www.youtube.com/watch?v=J---aiyznGQ ) en vond het echt een grappig filmpje haha, ik liet hem aan een vriend van mij zien en hij zei dat het nep was. Nu zit ik dus in een discussie. Mijn vraag is dus ook; Is het echt of een pop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echte kat met een echte hand erachter, komop je weet toch dat ELK filmpje op het internet nep is. Behalve als mensen keihard op hun gezichtje gaan, maar ook dat is nog wel eens fake. http://www.youtube.com/watch?v=q5iSnm1RmWY Ook fake dus.

Het beste antwoord

Dat beest heeft echt jaren op het conservatorium gezeten!
Echt!

Nee, de kat is echt, maar de hand van het baasje beweegt de pootjes. (daarom heeft hij ook een jasje aan)
Kan ik ook met mijn kat, dat beest zo mak als een lammetje.

Geweldig filmpje trouwens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dacht ik al! Haha, harstikke bedankt.