hoe zet je gekochte liedjes van je ene pc (windows) naar je ander (ook windows) als die waar de liedjes al op staan weg is?

mijn pc (windows) waar al mijn gekochte liedjes op staan is kapot en kan niet meer gemaakt worden. ik heb mijn liedjes nog wel op mijn ipod staan, maar hoe zet ik die op mijn nieuwe pc (ook windows) het zijn 30 liedjes. hoe kan ik dat doen aub?
alvast bedankt.

ps. liefst makkelijk uitgelegd, ik ken niet veel van computers en dergelijke.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Heel simpel: met een USB stick. Copy-paste de liedjes naar de stick.
Doe vervolgens op de andere computer hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks! het is gelukt!

Andere antwoorden (1)

Hier is een tutorial ervoor: http://www.youtube.com/watch?v=FtRFsX6FBVo

Het is wel Engels gesproken, maar sinds half Nederland verengelst is, is dat geen ramp.