hoe heet dit liedje? (zie beschrv.)

heb gister in een kroeg dit liedje gehoord maar ik weet niet hoe het heet maar gelukkig zijn er hier veel mensen die er verstand van hebben... (hoop ik)
Het is misschien een beetje vaag maar. het enige wat ik weet is dat het een nederlands met misschien een beetje engelse tekst heeft. het ging ongeveer zo:
Oh Angelina, (..) bij je zijn

liedjes die net NIET zijn.
De fourtak - Oh Angelina
Lou bega - Angelina

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
9 jaar geleden
Misschien niet Angelina, maar Angeline? Van Peter Koelewijn & De Rockets.

Antwoorden (1)

Het is vermoedelijk van Eddy Wally: Oh Angelina.

Oh Angelina, m'n liefste meisje
Jij bent een grote meid
Net als een vrolijk wijsje
Maakt jij m'n hartje blij
Oh Angelina, 'k wil alles geven
Om hier bij jou te zijn
Jij bent m'n hele leven
Jij bent m'n zonneschijn
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik kan het liedje niet vinden.. ontzettend jammer, hij staat ook niet te koop in Itunes of op youtube...
Amadea
9 jaar geleden
Je kunt er wel een cd van lenen bij de Centrale Discotheek Rotterdam, indien jij lid bent van een openbare bibliotheek in Nederland: http://www.muziekweb.nl/Link/HHX0330 (bij die link is er ook een fragment van te beluisteren).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Peter en z'n rockets zingen ook over een Angeline :
http://youtu.be/8ax_N0dPXBM
Amadea
9 jaar geleden
Je geeft geen nieuwe info, Marike, want die reactie had ik allang bij de vraag geplaatst1