Kan je liedjes van een CD op de een of andere manier overzetten naar je ipod?

En hoe dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Met iTunes kun je de CD naar je iTunes-library kopiëren (dit is eigenlijk hetzelfde als 'rippen').
Daarna kun je je iPod synchroniseren met je iTunes library of handmatig de nummers op je iPod 'slepen' vanaf je library.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je de CD in je pc doet en als je itunes aandoet krijg je als het goed is de mogelijkheid dat te doen.
Kijk anders in de linkerbalk van itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cd rippen naar pc.
daarna overzetten naar iPod.

Toegevoegd na 3 minuten:
rippen kan met diverse programma's.
o.a. Audiograbber (gratis)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon in Windows Media Player het hele zaakje rippen en dan kopiëren als mp3 naar je iPod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder iTunes?