Waarom knipt Jan Smit een bon uit voor zijn eigen cd?

In de reclame knipt Smit een bon uit om goedkoper zijn cd te kopen, waarom? Hij kan zo zelf zijn liedjes zingen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

Antwoord: Dat moet je aan Jan Smit vragen....

Toegevoegd na 1 minuut:
Want...., volgens de GV-regels is hij de enige die daarop antwoord kan geven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is er tenminste iemand die zo'n bon uitknipt.
Want wie zal dat anders doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij heeft toch muziek nodig voor zijn volgende optreden ... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om aan jolanthe te geven,misschien wil ze weer terug bij hem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je wilt playbacken heb je toch de CD nodig ;-)

Toegevoegd na 23 seconden:
Fout Antwoord op een Foute Vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jan had een vlekkenschaar gekregen en wilde proberen of er ook gewoon mee geknipt kon worden,dus niet alleen vlekken! Hij had toevallig die bon bij de hand en ja hoor..., het lukte.