Mag je een mp4- of mp3-speler gebruiken in het vliegtuig?

Ik vertrek binnenkort naar Spanje op vakantie en ik moet hiervoor 2 uur in het vliegtuig zitten,dus ik vroeg me af of je in een vliegtuig naar een mp3 of mp4-speler mag luisteren?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (3)

Ja dat mag !

Je mag alleen niet met het stijgen en landen gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook op telefoon mag het zet hem dat op vliegtuig modus
Dan kan hij niet zenden
Dat mag zeker, alleen bij het opstijgen en het landen zullen ze je vragen die af te zetten.
Je mobiel moet je wel gedurende heel de vlucht uit laten staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon doen zal ik zeggen! :P

ik heb het zelf ook gedaan!
ook met mijn galaxy young!

meestal zeggen ze er niks van!
ik heb het 4x gedaan!
maar volgens mij mag je wel gewoon met opstijgen en landen ook gewoon luisteren
naar mp4 en mp3! (zo lang het maar niet aan het luisteren bent naar het radio)
want daar heb je kans op storing in de cockpit! en de mobiel moet je op een optie doen als je in het vliegtuig bent want dan maakt hij geen singaal als het goed is en dus kan je geen storing en de cockpit veroorzaken!

gr,

Toegevoegd na 2 minuten:
op de mobiel mag het vast wel!
want je hebt een optie op je mobiel dat je in het vliegtuig zit!
anders was die optie er voor niks!

je kan de optie heel simpel vinden soms bij instellingen en soms bij het volume instellingen!

gr,