Wie is nu de eigenaar van de Beatles muziek rechten?

ik zie veel tegenstrijdige info op google.
Dus wat is het nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Antwoorden (1)

In een interview met Paul McCartney vertelde hij dat de rechten van bijna alle Beatles songs bij de ervan van Michael Jackson liggen.
Michael Jackson vond het geweldig om zoveel mogelijk rechten van Beatles liedjes te kopen en dat deed hij dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
ervan = ERVEN [erfgenamen]
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
PLUS!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De erven dus. Maar wie dan? Zijn 3 kinderen, die niet eens van hem zijn???
Maar ik las elders weer dat ze nauwelijks iets geerfd hadden?
Maar die Beatle muziek zijn dus van hun nu? Ik had ook ergens gelezen dat Michael in zijn testement gezet had dat Paul alles weer terug zou krijgen bij overlijden. Dus dat is niet waar?
Heb je een link naar die interview?