Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een rock nummer waar een menselijke fluitmelody in voor komt ?? wie kan mij vetellen hoe de artiest en het nummer heet1

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2.6K
Amadea
9 jaar geleden
Beste Cornee, Zoals ik je gisteren al vertelde zijn er heel veel rocknummers waarin gefloten wordt. Daarom is het nodig dat jij meer gegevens verstrekt over hetgeen jij zoekt. Anders is het onmogelijk te raden welke jij bedoelt. Snap je dat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of misschien The Scorpions Wind of Change
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het word in het referin gefloten op de ritme van de gitaar dit is het laaste wat ik kan vertellen
Amadea
9 jaar geleden
Is het dan "I follow rivers"? Die komt exact overeen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee helaas niet volgens mij komt hij uit de jaren 80/
90
Amadea
9 jaar geleden
Kijk, dat bedoelde ik nou met mijn eerste reactie. Als je dat van te voren duidelijk had gemaakt, konden wij gerichter zoeken!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

"Patience" van Guns 'n Roses.

Toegevoegd na 8 minuten:
En een andere goeie kanshebber is "The big bang" van Rock Mafia. Leuk deuntje! Te horen op http://www.youtube.com/watch?v=mDVsRsUN9Ac&feature=kp
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden
Civil War ? Guns 'n Roses
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maroon 5-Move like jagger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Winds of Change van de Scorpions begint en eindigt met dezelfde fluitmelodie.

Het toegevoegde voorbeeld is de officiële clip, je kunt op youtube ook een live-versie zoeken en dan zie je dat de zanger echt zelf fluit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding