Is het mogelijk om stemmen in liedjes naar een andere stem te veranderen (zie uitleg)

Kan je bijvoorbeeld de stem van Ali b veranderen naar de stem van marco borsato (dus een nummer van Ali b met de stem van marco borsato).

zoja, hoe doe je dat of met welk programma kan dat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Nee, er bestaat geen software waarmee je een stem van de ene in de andere kan veranderen. Dan zou je een instrumentale versie moeten hebben en opnieuw laten inzingen door iemand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de muziek is bijna alles mogelijk,toonhoogte veranderen naar de nieuwe zanger,kan met t programma Capella.Daar kan je naar alle toonsoorten mee gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kun je met dat programma ook de toonhoogte zien van de zanger waar je de stem van wil invoegen in dat andere nummer. bijvoorbeeld: kan je de toonhoogte zien van de Marco borsato.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo,toon hoogte kan je bepalen door iemand even bij de piano te laten meezingen,dan in div toonsoorten gaan spelen tot je de juiste toon hoort.kind kan de was doen,groeten jan,met de korte achternaam.