Wat is makkelijke producer software?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wil niet weten wat men tegenwoordig allemaal "producen" noemt.
Voor produceren heb je geen software nodig.

Antwoorden (3)

Producer van wat? Muziek, Theater, Films?
Als je het hebt over muziek zou ik FLStudio eens proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb fl studio geprobeerd maar vind het moeilijk en de manuel is in engels en niet in het nederlands dus snap dat niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Lars, Je zou ook Reason eens kunnen proberen,erg goed.
Makkelijk is het nooit en de manuals zullen vrijwel altijd in het Engels zijn, daar valt gewoon niet aan te ontkomen.
Zowel van FLStudio als Reason zijn genoeg Youtube filmpjes te vinden om aan de slag te kunnen. http://www.propellerheads.se/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fruity loops is makkelijker in opzet dan Reason. FL is sowieso bere simpel van opzet. Sleep bass, klikkerdeklik wat en je kan beuken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal mee eens, het is ook niet moeilijk maar je zal je d'r wel even in moeten verdiepen, niks gaat helemaal vanzelf :o)
Music maker is makkelijk en werkt goed. De naam zegt het al, je kan hiermee zelf muziek maken. Ook kun je bestaande muziek makkelijk veranderen. Stukjes eruit knippen, versnellen of stukjes achter elkaar zetten. Erg leuke software ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je bedoelt toch magix music maker 17 mx heb je daar de serial dan van ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die bedoel ik ja, maar wat bedoel je met serial?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat bij de demo dat die verlopen is en moet ik de serial code invoeren heb je een linkje?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat programma bij de mediamarkt gekocht. Staat daar iets van een serial opstaat wat ik door kan sturen?
weet niet precies waar je naar doelt, maar mijn neef gebruikt korg software ;) ik roep maar wat hoor :)