Wat is goede apparatuur om mee op te nemen voor mijn muziek?

- Minimaal 6 tracks kunnen opnemen tot een liedje.
- Drum moet goed geluid zijn (heb een elektrisch drumstel).
- Gitaar (heb een elektrisch-akoestische) moet goed geluid zijn
- Zang moet goed geluid zijn
- Makkelijk in het gebruik (zoals ik eerder al zei ben nooit zo goed met dit soort dingen).
- Maximale kosten €450,--

Zal graag ook wat advies willen hebben over goede (en makkelijk in gebruik) software voor gebruik.

Nou ja hoor jullie adviezen graag en echt ALLE tips zijn welkom!

Ik heb er zelf niet zo veel verstand van dus makkelijke taal en niet allemaal moeilijke benamingen zijn voor mij wat makkelijker :)

Ik hoor graag wat jullie adviseren!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6 tracks in 1x ?
Hier wel een 6 sporen: http://www.bax-shop.nl/recorder/tascam-dp-006-digital-pocketstudio-6-track-multitrack-recorder/product-details.html
Maar dan wel 2 max tegelijk opnemen.
Hier een om 8 sporen tegelijk op te nemen.
En hier:
www.bt-studio.nl
Meer info over alles wat hier mee te maken heeft. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nog ff link voor 8 sporen tegelijk opnemen :x
http://www.bax-shop.nl/recorder/zoom-r24-digital-recorder/sampler/midi-controller/geluidskaart/product-details.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee hoeft niet in een keer. Maar zeg maar 6 tracks die kunnen worden opgenomen en dan samengevoegd worden tot 1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zal zeker die site van bt-studio een keer gaan doorgronden (nu de tijd niet voor).

Het beste antwoord

http://www.idmusic.nl/zoom-h1.html

Hiermee kun je live opnames maken. Mijn vader heeft hem ook en het is echt van hele goede kwaliteit.