Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede prijs voor tweedehands muziekdragers?

Binnenkort houdt iemand die ik ken een garage-sale/rommelmarkt. Daat wil ik een hele hoop vinylsingels, elpees, maxisingels, cd-singels en cd's verkopen. Wat zou voor elk van deze dingen een goede prijs zijn? Alles is in prima conditie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan heel erg variëren en je moet een beetje verstand van muziek hebben om te kunnen beoordelen hoeveel welke plaat waard is. Sommige platen kunnen wel een paar tientjes waard zijn, omdat ze op een manier bijzonder zijn. Bv. eerste lp van een band die pas later heel bekend is geworden, kan heel duur zijn, wanneer er alleen nog maar weinig exemplaren van bestaan. Voor een fan/verzamelaar kan zo'n lp in prima staat wel honderd euro waard zijn.
In winkels met cd's en lp's verkopen ze daarom ook niet alles voor dezelfde prijs. Het varieert tussen 1 euro en een paar tientjes.

Als je geen selectie wil maken welke platen duurder moeten zijn en welke goedkoper en gewoon één prijs voor alles wil bepalen, lijkt me 3 euro/stuk een redelijke prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat 15.00 een goede prijs zou zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding