Zoek een nummer rock/pop, met een mannelijke zanger nummer heeft hele gekke tekst is amerikaans/engels talig en gaat over een rare bruiloft...

De man heeft wel iets weg van johnny dep de acteur hij doet me sterk denken aan zijn karakter in charlie en de chocolade fabriek (film). Ik luisterde vroeger heel vaak naar het nummer maar ben het totaal kwijt, en wil heel graag weer luisteren naar die track! Het is rock/pop en heeft een te gek rare clip over een bruilot zoals ik al zei...

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet nog dat hij in de video clip van deze song een raar costuum droeg met een hoge hoed en dacht ook nog een gesminkt gezicht maar weet niet meer zeker.
hij leek wel een soort gast heer. En song het nummer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (3)

Ik weet niet lang geleden 'vroeger' is, maar waar ik gelijk aan dacht is 'I Write Sins Not Tragedies' van Panic! At The Disco.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't come round here no more - Tom Petty and The Heartbreakers?