Hoe kan ik een Mp3-bestandje toch downloaden (zie beschrijving)?

Hoi,

Ik zat op Themepark en ik zag dat in 2004 een archief was geplaatst met links van geluidjes van het Spookhuis in Drievliet.
Die zoek ik al heel lang.
Maar die links werken niet meer.
Als je er op klikt en hij opent de site, doet hij het dus niet.
Maar in de adresbalk staat dan wel de link met aan het einde .mp3.

Is er dan een manier, miss met een programmatje ofzo, dat je de bestandjes kan downloaden?
Uiteraard wel legaal, die muziekbestandjes zijn ook legaal, want diegene die het geplaatst had heeft die muziek zelf gemaakt.

Ik heb hem ook al een berichtje gestuurd, maar daarna zag ik dat hij het laatst Online was in 2010.

En ik wil ze heeeeeeel graag!

Help...?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Een link die eindigd in .mp3 zegt niks.
Als het er niet meer staat is het er niet meer.
(Kan geen programma of wat dan ook iets aan veranderen.)
Je zult ze dus ergens anders weg moeten halen. (Als ze er al zijn.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-

Andere antwoorden (1)

Staat het niet op youtube?
Zo wel plak de url in de link hieronder
(mp3 video converter van youtube)

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry plak de link in de youtube converter