Hoe heet dit lied: down down down, (bla bla bla) going down?

Ik heb het laatst gehoord bij een oude documentaire dus het kan geen nummer van de afgelopen 10 jaar zijn geweest. Het is verder ook HEEL droevig gezongen en langzaam. Iemand enig idee? ben zelf ook druk aan het zoeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=cDrzHBD9l1M Is het die?? Was al eerder gesteld.
capthavoc
12 jaar geleden
weet je de naam van de docu ? of waar het over ging ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat nummer is het zeker niet, uiteraard heb ik ook even bij de eerder gestelde vragen gekeken. En als u goed gelezen had dan staat er dat het zeker niet een nummer van de afgelopen 10 jaar is. @ capthavoc, het was een docu over de gevangenis in zuid limburg uitgezonden door de ncrv of avro, weet even niet meer precies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je prince met shhh??
http://www.lyricstime.com/prince-shhh-lyrics.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, helaas. Stom van mezelf om het er niet even bij te zetten, het wordt gezongen door een vrouw.
capthavoc
12 jaar geleden
een genre ? pop rock punk r&b ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een genre zou ik er niet aan durven geven, geen flauw idee. zoals ik zei wordt het heel droevig gezongen (beetje de sfeer die paste bij de gevangenis) en is het bijna a capella gezongen.
capthavoc
12 jaar geleden
pittig hoor die docu zegt me helaas ook niets alle beetje helpen kans dat het een Nederlands zangeres is ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht dat ik hier de vragen stelden, haha nee grapje.
ik heb werkelijk geen flauw idee. ik ga nog zelf even door met zoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de documentaire gevonden: http://beeldengeluidwiki.nl/index.php/Veroordeeld
capthavoc
12 jaar geleden
ben benieuwd succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grote kans dat ik hem gevonden heb, nu alleen het nummer zelf nog. http://www.musicmeter.nl/album/166257
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik mag trots op mezelf zijn, haha. gevonden.
(kijk niet naar de afbeelding)
http://www.youtube.com/watch?v=nzcGa5TcGNI
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die van Tom Waits zelf is veel mooier; staat op de elpee Swordfishtrombones.

Antwoorden (4)

Crystal fighters - the plage ??? misschien

Toegevoegd na 47 seconden:
Als dit em wel is graag even melden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bruce Springsteen, 1984, born in the usa album
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas, het is overigens een vrouw, had ik er net even bij vermeld
Ik denk dat je Man Down van Rihanna bedoeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lutricia McNeal - Ain't that just the way?