hoe kan ik liedjes op t-mobile vairy touch 2 zette met limewire en usb stick/draad

ik snap er zelf namelijk helemaal niets van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ken het apparaat niet maar weet wel een en ander van limewire en usb dus ...Gokje... de limewire aansluiting zit aan je mobiel en je usb aan de pc? In dat geval, sluit gewoon het kabeltje aan en behandel je het verder als harde schijf (dus in je lijst met dataschijven opzoeken in je pc en dan bestanden naar de andere slepen).

Is het een usb-stick met ook een limewire aansluiting (heb ik nooit van gehoord maar wie weet). Sluit dan de usb aan op de pc en zet de bestanden erop, vervolgens sluit je de limewire aan op je externe apparaat en zoek je de bestanden op en kopieert ze naar je apparaat.

Is dit niet het antwoord..... heb je fotootjes zodat we kunnen zien hoe het er uit ziet?