Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan mijn boxen setje schade lijden?

Ik heb een Logitech z323 (2,1) Met 3 ingangen. De een gaat van 2 stekkers (links en rechts) naar een Audiojack naar mijn pc. de Ander is gewoon een jackplug die ik aan Macbook Pro koppel. er is nog een ingang voor Ipod etc maar die gebruik ik niet. Mijn vraag is nu, kan mijn Geluidssetje schade lijden als ik hem van 2 kanten aanstuur?. Bijvoorbeeld dat ik muziek stuur vanuit mijn MacBook Pro en een game speel op mijn pc.
Want achtergrond muziek is altijd leuk maar mijn setje moet natuurlijk niet kapot gaan. Alvast bedankt!!.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
687

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij heeft dat setje een links en rechts ingang (rca) op de achterkant. (De ander rca is voor 1 van de speakers)
Verder is er de 3.5 mm ingang (naast hoofdtelefoon uitgang) op 1 van de speakers.
Denk dat als je die gebruikt de ander ingang (van de PC dus) wordt uitgeschakeld.
Zo niet? Dan kun je ze beide zonder problemen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding