Wie kent de titel en schrijver van dit muziekstukje?

Bijgaande muziek heb ik onlangs opgenomen van een BBC tv programma. Er zit een voice-over in waardoor Soundhound geen herkenning geeft. Ik zou graag de titel willen weten want het herinnert me aan een programma uit de eind zeventiger jaren.
groet van Jan uit Deurningen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De titel van dit nummer is Wade in the Water.

Ikzelf heb t voor het eerst in Gospelversie mogen horen, maar het is een favoriet covernummer.

Voor zover ik het goed kon verstaan (tune / style) is deze van Ramsey Lewis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad het juiste antwoord. Bedankt voor dit lang gezochte antwoord!!