Videoclup/ nummer help!!

Ik zoek een videoclip.. Het is een singer songwriter met een heel mooi lied dat ik weer wil horen. Ik weet alleen nog maar dat in de clip gebruik wers gemaakt van vellen papier. Die zeg maar werden omgeslagen en dan kwam hii er weer uit. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bedoel je Ben L'Oncle Soul met Seven Nations Army?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oke, ik zal nog even voor je zoeken maar ik vrees dat ik het niet ga vinden.