Liedje in hoofd, van ac/dc, steppen wolf, of aerosmith, wie help?

Het is een lied waarbij op een gegeven moment een vrouw meezingt en komt klaar op het podium

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Mijn eerste associatie is Paradise by the dashboard light van Meatloaf, maar ja...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet waar, Hippo, ik dacht nog ik ben zo snel. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
LOL
capthavoc
13 jaar geleden
volgens mij kwam meatloaf klaar ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee er kwam niemand klaar, het was een vrijpartij en op het cruciale moment wil de dame in kwestie weten of hij wel echt van haar houdt en met haar wil trouwen. Ja dan schrikt meneer Meatloaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlak vóór zijn hoogtepunt wil ze weten of hij wel serieus is en bij haar zal blijven tot het eind der tijden, hij is zo hitsig dat ie ja zegt en daarna is het 'so now I'm praying for the end of time, to hurry up and arrive', want de liefde is na de daad toch wat bekoeld (of misschien was het alleen pure geilheid).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha..ja, die Meatloaf...ouwe snoeperd...!
Is het misschien van Meatloaf, met het nummer paradise by the dashboardlight. Daar wordt ook zoiets in gesuggereerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met die bands kan ik niet veel, maar bedoel je soms: Lil' Louis - French Kiss
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja Superscript dit kan ook natuurlijk. +
Zou het Rockbitch kunnen zijn?