Als ik een muziek cd in mijn computer doe dan speelt hij niet af en wel op mijn laptop hoe kan dat ?

Ik had gisteren een meditatie muziek cd gekocht maar op mijn laptop doet hij het wel maar niet op de computer hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen andere cd's het dan wel op de computer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien staat je pc al in de slaapstand lol maar misschien herkent ie de code niet die op alle cd's zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja andere cd's doet hij wel.

Het beste antwoord

Misschien is er iets met je cd speler van je computer of leest die niet dit soort cd's, stop er is een andere cd in van het zelfde formaat en kijk of die het wel doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cd speler is niet goed meer

Andere antwoorden (1)

Bedoel je misschien dat hij op de laptop meteen begint te spelen en op de pc niet? Want dat kan je namelijk instellen. (autoplay).