Hoe kan je in Spotify de volgorder veranderen van nummers? Eerst kon dit maar nu niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
paulus811
8 jaar geleden
goeievraag! Ik vroeg me precies hetzelfde af, dus ben benieuwd naar de antwoorden.

Antwoorden (2)

De enige manier om nu de volgorde te veranderen is ze te verwijderen en ze op de juiste volgorde er weer in te zetten :(
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij je eigen afspeellijsten kan je de volgorde zelf veranderen door het nummer naar boven of beneden te slepen.
Ik kan ze op dit moment nog verplaatsen in mijn afspeellijst, gewoon slepen met de muis en tussen twee andere nummers loslaten.