Wanneer en met welk gerucht kwam het eerste bericht dat Paul McCartney dood zou zijn?

Zoals je misschien weet kwam er in de jaren 60 dat Paul tijdens een auto ongeluk om het leven zou zijn gekomen. De rest is geschiedenis: Verborgen song teksten, foto's en allerlei aanwijzingen.
Maar met welk bericht begon de gekte?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het gerucht, dat behelst dat Paul McCartney in 1966 met zijn auto zou zijn verongelukt, ontstond toen een radio-dj uit Detroit tijdens de uitzending een telefoontje kreeg van een student van de Universiteit van Michigan. De student beweerde dat Paul McCartney, die toen lid van The Beatles was, niet de echte McCartney, maar een dubbelganger zou zijn. Deze dubbelganger zou William Campbell heten, ook wel "Faul" genoemd.
hier kun je alles lezen:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Is_Dead