Bij het liedje flap flap van de jeugd van tegenwoordig wil ik het stukje 'wij zijn zo professioneel' eruit knippen. Iemand nog tips?

het lukt niet met de geluidsrecorder van windows! iemand tips of wilt iemand het voor mij eruit knippen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Misschien met Windows movie maker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een Windows programma, je kan het gewoon downloaden van het internet.
Je importeert een liedje & zet die in een tijd lijn, dan ga je naar het stukje wat je eruit wilt knippen & drukt op splitsen (dat doe je op het begin en het einde van het stukje)
En als je de rest van het lied weghaalt, druk je op video maken, selecteer je i.p.v. video, audio & als laatste druk je op maken.

Andere antwoorden (1)

Audacity is een simpele doch zeer uitgebreide audio edit programma, en nog gratis ook.