Hoe heet dit liedje dat ik net hoorde bij Rappers in de sneeuw?

Hoe heet dat liedje dat je op de achtergrond hoorde bij Rappers in de sneeuw? Ze werden net wakker en toen praatte darryl, toen hij zn sigaretje liet vallen hoorde je op de achtergrond eerste deel van een liedje "wake up everybody" verde weet ik niet meer.. was wel een mooi liedje! Hoe heet het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

John Legend & The Roots - Wake Up Everybody